2011. március 14., hétfő

Oscar Night Reloaded

Legutóbbi Oscaros filmélményeim:

Tenyérbemászóan tökéletes karakterek, egy szenzációs Jacki Weaver, egy szenzációs Guy Pearce és a klasszikus szemet-szemért, fogat-fogért sztori.




Két szó: Nicole Kidman. Amennyire imádom Az órákat - és Nicole-t a filmben-, ez az alakítás mindent visz. Az egész filmet is, a hátán.




Egy igazi alvilági történet a kitörés lehetőségeinek nehézségeiről. Horrorfilmbe illő maszkok, egy remek Rebecca Hall és Dr. Andrew Baird intelligensebb kiadásban :).




Another year - another great disappointment. Leslie Manville tényleg fantasztikus, de a film iszonyatosan lehangoló. El sem tudom képzelni, hogyan mondhatták róla, hogy Mike Leigh eddigi fajsúlyosabb darabjaihoz képest egy könnyed mese. Aki így gondolja - és voltak egy páran -, az biztosan elmulasztotta észrevenni, hogy miről is szól a film.




Végül egy nem mai darab, de azért Oscaros. Nem értem a fanyalgást, szerintem iszonyú jó film. Nem tudom, hogy a többi jelölt mennyivel volt jobb ennél 2007-ben (A királynőt láttam), és lehet, hogy Scorsese korábbi filmjei között vannak Oscarra érdemesebbek, de nekem - aki nem a műfaj szerelmese - nagyon tetszett. Fantasztikus színészeket szedtek össze benne, a húzónevek itt valóban minőséget jelentenek. Vera Farmiga pedig gyönyörű.


2 megjegyzés:

  1. Nna, szép, még egyiket sem láttam. És az elmúlt három napban megnéztem vagy öt filmet és egy BBC-sorozatot... :P De az ajánlóid még kíváncsibbá tettek, úgyhogy kérném adathordozón a filmeket. :D

    VálaszTörlés
  2. Haha...és még A téglával is bővítem a listát. Nagyon tuti film, bár a könnyed vígjáték téma nem sikerült. Írjál te is azokról, amiket láttál!

    VálaszTörlés