2011. január 23., vasárnap

Így készíts animációs filmet

Végre láttam az Így neveld a sárkányodat is! Fantasztikus mese, mesteri animációval - különösen az emberi mozgást, gesztikulációt, a mozdulatok dinamikáját adja vissza olyan valósághűen a film, ahogy korábban még nem láttam, a sárkányokról már nem is beszélve. Emellett vicces és megható, de nem szentimentális; a DreamWorks eddigi legerősebb darabja, és valóban biztosnak tekinthető az Oscar jelölés a Toy Story 3-mal egyetemben.

Így sem fogja megnyerni az Oscart, de szerintem még soha ilyen közel nem került a DW a Pixarhoz. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Bár a DVD-n még több extrát el tudtam volna viselni, így is van két lebilincselő kisfilm az animációról és a szinkronhangokról (ezeket annyira imádom!), illetve egy audiokommentár a film készítőivel, úgyhogy ezért különösen érdemes befektetni a lemezbe. És hát nem ő a legcukibb sárkány a világon?

4 megjegyzés:

  1. De igeen!!! A legeslegcukibb!! :-)) Nem hittem volna, hogy épp cukinak fogok találni egy sárkányt, de ennivalóan édes a nagy macskaszemeivel. A film pedig egyértelműen Oscar-jelölést ér, a DW-t meghazudtolóan mély, izgalmas, érdekes és kerek történet. Nahát-nahát, lehet, hogy mégis az időtálló dolgok érnek többet, nem pedig a f***s-böfögős poénok és a rakásszám a szövegbe zsúfolt, aktuális ügyekre hivatkozó kikacsintgatások.

    VálaszTörlés
  2. Egyébként óhatatlanul is az jutott eszembe, hogy biztos kölcsönkértek néhány írót a Pixartól... tudom, szemét vagyok. :P Inkább csak örülök a filmnek úgy, ahogy van. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ne legyél rosszindulatú :P. Szerintem vannak a DW-nél is tehetséges emberek, csak a megfelelő alapanyagra volt szükség.

    VálaszTörlés
  4. Szép az új dizájn. Nagyon tetszik ez a szürke. :-)

    VálaszTörlés